Emilia Mollberg

Päävalmentaja, Chicas del Sol (juniorit) ja Chicas del Amor (noviisit)

Olen 28-vuotias helsinkiläinen. Olen pääkaupunkiseudulta kotoisin, jossa olen myös aloittanut luistelu-urani HSK:n riveissä.

Aloitin muodostelmaluistelun HSK:n minorijoukkueessa 7-vuotiaana. HSK:ssa vietin koko luistelupolkuni lukuun ottamatta USA:n vaihto vuotta. Vaihto-oppilas vuoteni asuin Massachusettsissa ja luistelin vuoden verran Lexettes joukkueessa, jolloin myös kisasimme Suomessa järjestetyissä junioreiden MM-kisoissa. Vaihto vuoteni jälkeen siirryin takaisin kasvatti seuraani. Team Uniquessa luistelin neljä kautta, johon mahtui muun muassa Suomen mestaruus sekä MM-kisat Budapestissä. Lopetin luistelu-urani keväällä 2017.

Lopettamisen jälkeen pystyin pysymään erossa luistelusta vuoden verran, jonka jälkeen kaipuu hallille voimistui ja päädyin auttamaan Lahden joukkueita aina kun siihen oli tarvetta. 2019 keväällä aloitin valmennuksen Mini Chicasin parissa Riihimäellä. Kausilla 2020-2022 valmensin Mini Chicasia sekä Chicas del Amoria. Kaudella 2022-2023 toimin valmentajana kaikille seuran joukkueille ja jatkan heidän kanssaan myös kaudella 2023-2024.