Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen kaudelle 2023-2024 on avattu.

Lomakkeen * Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Ilmoittautumisen yhteydessä luistelija liittyy automaattisesti Riihimäen Jäätaiturit Ry:n luistelijajäseneksi. Yli 15-vuotiaalla luistelijäsenellä on äänioikeus seuran sääntömääräisissä kokouksissa.

Mikäli luistelijan vanhempi tai huoltaja haluaa lisäksi liittyä seuran jäseneksi, tulee se merkitä alla olevaan lomakkeeseen. Huoltajajäsenen jäsenmaksu on 10 eur / toimintakausi, joka laskutetaan erikseen. Huoltajajäsenellä on niinikään äänioikeus seuran sääntömääräisissä kokouksissa.

Luistelija sitoutuu osallistumaan joukkueen harjoituksiin ja muuhun toimintaan kaudella 2023-2024
Sitoudumme maksamaan luistelijan kuukausimaksut ajallaan ja joukkueen kokouksessa sovittavalla tavalla joukkueen tilille.
Sitoudumme noudattamaan seuran toimintaohjetta
Sitoudumme noudattamaan sosiaalisen median pelisääntöjä (Taitoluisteluliitto)
Luistelijan vanhempi/perhe/isovanhempi osallistuu seuran kotikisojen (marraskuu 2023) ja kevätnäytöksen (huhtikuu 2024) talkoisiin.
Alle 15-vuotiaan luistelijan huoltajan liittyminen seuran jäseneksi

Joukkueen kuvia voidaan julkaista seuran verkkosivuilla ja some-kanavissa.