Tähdet

Ilmoittautuminen ryhmään kevätkaudelle 2024 on auki!
Ilmoittaudu tästä>>

Tähdet kaudella 2023-2024.

Harrasteryhmä Tähdet on tarkoitettu kaikille yli 12-vuotiaille, joilla on luistelun alkeet hallussa. Ryhmä harjoittelee kerran viikossa jäällä ja oheisharjoituksissa. Harjoittelun tavoitteena on kehittää omia yksilöllisiä taitoja ja opetella muodostelman alkeita rennossa ilmapiirissä. Harjoittelussa käydään läpi perusluistelua, piruetteja, hyppyjä, askeleita ja muodostelmakuvioita. Oheisharjoituksissa vahvistetaan liikunnan perustaitoja sekä tehdään lajitaitoja tukevia ketteryys- ja liikkuvuusharjoituksia.

Ryhmä esiintyy kauden aikana useissa seuran tapahtumissa, mm. joululuistelussa ja kevätnäytöksessä.

Hinta syyskaudelle 2024 on 225 €.

Hintaan kuuluu kaikille alle 15-vuotiaille vakuutus sekä harjoittelussa vaadittava passi. Seura hankkii Tähdet-ryhmäläisille Suomen Taitoluisteluliiton vakuutuksellisen luistelukoulupassin (ent. luistelukoululisenssi). Yli 15-vuotiaille tulee vanhempien toimesta hankkia omasta vakuutuksesta riippuen joko vakuutukseton tai vakuutuksellinen harrastepassi.
Passin pääset ostamaan täältä. Passi on voimassa 30.4.2025 asti eli kattaa syys- ja kevätkauden.

Ryhmän vastuuohjaaja: Annika Paavola (tahdet.rjt(at)gmail.com)