Ilmoittautuminen

Tähtien kevään 2024 ilmoittautuminen on nyt auki!

Ilmoittautumisen yhteydessä luistelija liittyy automaattisesti Riihimäen Jäätaiturit Ry:n luistelijajäseneksi. Yli 15-vuotiaalla luistelijäsenellä on äänioikeus seuran sääntömääräisissä kokouksissa.

Mikäli luistelijan vanhempi tai huoltaja haluaa lisäksi liittyä seuran jäseneksi, tulee se merkitä alla olevaan lomakkeeseen. Huoltajajäsenen jäsenmaksu on 10 eur / toimintakausi, joka laskutetaan erikseen. Huoltajajäsenellä on niinikään äänioikeus seuran sääntömääräisissä kokouksissa.

Tervetuloa mukaan!

Saako lapseni kuvia käyttää seuran somekanavissa / mainoksissa ilman nimitietoja?
Annan luvan lähettää Tähdet-ryhmän toimintaa koskevia sähköposteja
Annan luvan lähettää seuran jäsentiedotteita sähköpostitse
Annan suostumuksen siihen, että Riihimäen Jäätaiturit saa kerätä ja käsitellä yllä antamiani henkilötietoja. Tietoja kerätään seuran toiminnan mahdollistamiseksi ja tietoja ei luovuteta eteenpäin.
Sitoudumme noudattamaan seuran toimintaohjeita sekä Suomen taitoluisteluliiton ohjeita: https://rjt.sporttisaitti.com/riihimaen-jaataiturit/ohjeita-ja-suunnitelmia/
Alle 15-vuotiaan luistelijan huoltajan liittyminen seuran jäseneksi