Oletko sinä uusi valmentajamme?

24.1.2022

Riihimäen Jäätaiturit ry on vuonna 2003 perustettu, muodostelmaluisteluun erikoistunut taitoluisteluseura, joka pyrkii edistämään lajin tunnettuutta Riihimäellä ja sen lähiseuduilla. Seuran tarkoituksena on tarjota jäsenilleen joukkueluistelun ja -urheilun mahdollisuuksia monessa eri ikäryhmässä, luistelun iloa ja riemua unohtamatta. Toiminnassa voi olla mukana harrastajatasolla tai kilpailla tavoitteellisesti. Kaudella 2022-2023 seurassa on kolme kansallisella tasolla kilpailevaa joukkuetta; Tulokkaat- sarjassa kilpaileva Mini Chicas, kansalliset noviisit -sarjassa kilpaileva Chicas del Amor sekä kansalliset juniorit- sarjassa kilpaileva joukkue Chicas del Sol.

Haemme tiimiimme nyt mukaan

Muodostelmaluistelun päävalmentajaa

vastaamaan kilpailevien joukkueiden valmennuksesta kokopäiväiseen työsuhteeseen. Päävalmentajana vastaat joukkueiden jää- ja oheisharjoittelun suunnittelusta, toteuttamisesta ja kehittämisestä yhdessä tuntivalmentajien kanssa. Myös harrasteryhmien jää- ja oheisvalmennus kuuluu työnkuvaasi. Työn sisältöä voidaan lisäksi muokata toivomuksiesi ja osaamisesi mukaan.

Tehtäviisi kuuluu esimerkiksi

-       Kilpailevien joukkueiden vastuuvalmentajan tehtävät, ja kokonaisvaltainen valmennuksen suunnittelu ja toteutus

-       Työvuorosuunnittelua

-       Seuran hallinnollisia tehtäviä

-       Yhteydenpitoa Suomen Taitoluisteluliiton kanssa, ja liiton prosessien hallintaa oman seuramme näkökulmasta

-       Seuran tiedotus- ja markkinointiviestintätehtäviä

-       Muita seuran kehitystehtäviä

Toivomme, että sinulla on valmentajan koulutus, aiempaa kokemusta valmennustyöstä sekä vahva muodostelmaluistelutausta. Suomen kielen taito on edellytys tehtävän hoitamiselle. Odotamme sinulta kannustavaa, innostunutta sekä tavoitteellista valmennusotetta, ja teet työtä lasten ja nuorten kanssa suurella sydämellä. Henkilönä olet erittäin yhteistyökykyinen tiimipelaaja, joka osaa toimia myös itsenäisesti. Olet motivoitunut jatkuvasta parantamisesta ja toiminnan kehittämisestä.

Tarjoamme sinulle:

-       Pienen seuran edut ja mahdollisuuksia vaikuttaa valmennuksen suuntaviivoihin

-       Mahdollisuuden kehittää seuran toimintaa kattavasti, ja osallistua toimintaan seuran näkyvyyden parantamiseksi

-       Kilpailukykyisen kuukausipalkan

-       Mahdollisuuden kouluttautua ja lisätä osaamistasi valmennuksen eri osa-alueilla

-       Avoimen työyhteisön, jossa vallitsee keskinäinen kunnioitus ja arvostava ilmapiiri

Toivomme, että voit aloittaa työt huhtikuun aikana. Lisäksi toivomme, että tutustuisit mahdollisuuksien mukaan seuran toimintaan ja joukkueisiin jo tätä ennen.

Ennen sopimuksen allekirjoitusta sinun tulee esittää rikostaustaote, joka on tarkoitettu esitettäväksi työnantajalle niissä työsuhteissa, joissa toimitaan alaikäisten kanssa. Työsuhde on näillä näkymin määräaikainen 1.5.2023 asti, mutta työsopimuksen laadusta voidaan neuvotella sopimusvaiheessa.

Työsuhde: Määräaikainen
Työn tyyppi: Kokoaikainen (37,5 tuntia viikossa)
Työaika: Liukuva

Kiinnostuitko?
Toivottavasti! Pyydämme sinua lähettämään vapaamuotoisen hakemuksen palkkatoiveineen ja CV:n mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14.2.2022 sähköpostitse osoitteeseen rjtaiturit@gmail.com. Täytämme paikan sopivan hakijan löydyttyä.

Odotamme yhteydenottoasi!

Lisätietoa tehtävästä

Valmennukseen liittyvät kysymykset valmennus.rjt@gmail.com.

Muut työtehtävään liittyvät kysymykset:

Seuran puheenjohtaja                  Seuran varapuheenjohtaja

Nina Hannola 040 935 4895         Jani Liitola 040 580 3022