Seuran toimintakertomus kuluneelta kaudelta julkaistu

7.11.2022

Koronapandemia jatkoi seuran toiminnan haastamista myös kaudella 2021-2022. Vaikka koronarajoituksista hiljalleen luovuttiin kauden aikana, ja joukkueet ja ryhmät pääsivät suhteellisen hyvin harjoittelemaan, pandemiasta aiheutunut harrastajamäärien pieneneminen vaikeutti toimintaa. Hybridiharjoittelu oli osittain vaikuttanut luistelijoiden motivaatioon. Joukkueet ja harrasteryhmät olivat hyvin pieniä ja Minitähdet-harrasteryhmää ei voitu toteuttaa laisinkaan. Koronapandemian vaikutuksien voidaan nähdä vaikuttavan vielä pitkään seuran toimintaan, sillä ihmisten palaaminen harrastusten pariin on ollut hidasta. Joukkueilta peruuntui tällä kaudella yksi suunniteltu kilpailu, Loppi-Ice tammikuulta 2022. Kotikilpailut pystyimme järjestämään marraskuussa 2021 ja muihin suunniteltuihin kilpailuihin osallistumaan.

Tutustu seuran toimintakertomukseen kuluneelta kaudelta 2021-2022 kokonaisuudessaan  täältä >>