Chicas del Amor voitti aluemestaruuden!

28.1.2017

Lauantaina 28.1.2017 luisteltiin Kuopiossa Itäisen, Kaakkoisen ja Hämeen aluemestaruuskilpailut. Seurastamme kisaan osallistuivat juniorit (Chicas del Sol) ja noviisit (Chicas del Amor).

Matkaan lähdettiin jo perjantaina (27.1.) ja lauantaina Sol kisasi joukkueistamme ensin. Ohjelmaan mahtui muutamia kömmähdyksiä ja Sol ei tällä kertaa yltänyt parhaimpaan tulokseensa. Hyvin tasaisessa kisassa Sol sijoittui neljänneksi, keräten pisteitä 71,67. Juniorisarjan voitti Porvoon Altius (78,67 pisteellä).

Amor epäonnistui läpimenossa, mutta joukkue sai sen jälkeen hyvin kasattua itsensä ja muuten ohjelma sujuikin erittäin vauhdikkaasti ja siististi. Joukkueen suureksi iloksi heidät palkittiin tästä 70,33 pisteellä ja kullalla! Hopealle tässä sarjassa nousi Kouvolan Team White Pearl (66,67 pisteellä) ja pronssia sai Porvoon Ad Astra (65,33 pisteellä).

Seuramme onnittelee kovasti Amoreita aluemestaruudesta!